niedziela, 23 stycznia 2011

#9203 Zazdrość

1. «uczucie przykrości, żalu spowodowane czyimś powodzeniem, szczęściem, stanem posiadania itp. i chęć posiadania tego samego»


Zazdrość jest żałosna.
Dlaczego większość ludzi ją odczuwa na każdym kroku, nie próbując czegoś ze sobą zrobić? Najczęściej jedynym działaniem jest podrzucanie innym kłód pod nogi i rozpuszczanie wyssanych z palca plotek.
Dlaczego nie spróbować czasem popracować nad sobą? Fakt, o wiele łatwiej jest kogoś obsmarować od stóp do głów, zmieszać z gównem i poniżyć.

Nie rozumiem tego.


Abstrakcją jest cieszyć się czyimś szczęściem, z czyichś sukcesów i powodzenia.


Wszechobecna znieczulica po prostu mnie osłabia.
Może dlatego coraz mniej rozmawiam z ludźmi?


nevermind.

9 komentarzy:

  1. zazdrość jest żałosna i zua do tego.
    wybaacz, nie jestem w superlirycznym nastorju,by wymyśleć coś kreatywniejszego, ale porządek na Twym blogu mnie przerasta. tu jest tak jasno i czysto,huh *_*
    no,obserwuję Cię.
    ps tylko jak tu się dodaje do obserwowanych, jak nie masz takich bajerów u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak

    ja nie jadam krewetek, tylko trzymam w akwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdrość. najgorsze zuoo .

    ja jeżdżę od 1,5 roku, ale rzadko, bardzo rzadko, bo bardziej wolę po prostu przebywać z końmi =))

    OdpowiedzUsuń
  4. `ojej, ale masz ekstra mame, szkoda, że moja mi nie pozwala jeść, wtedy nie wazyłabym tyle ile waże, ahahha ;dd
    bd sie nawzajem obserwowac ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. W necie pisało że wymioty mogą być jedną z objaw tej choroby.
    Czytaj uważnie, napisałam że spadło z 41 stopni, przy 42 stopniach już traci się przytomność a co do piły, na pierwszej części usypiałam, inne pewnie też beznadziejne ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ograniczona czy nie.. widziałam zwiastuny i to mi wystarczy.
    A czy ja pisałam, że ja mam gorączke ? Nie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście nie potrafię zrozumieć ludzi, którzy są chorobliwie zazdrośni. jeśli o jakąś bliską osobę i normalnie to wyrażają, to potrafię jeszcze zrozumieć. czasem mi się wydaje, że świat pod tym względem schodzi na psy -,-' albo i niżej, żeby nie obrażać psów. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prawda? prawda? umierasz, umierasz, umierasz, umieram ja też, umieramy. ciągle. w tym momencie. ja siedząc przed komputerem. dlatego go wyłączam. już.

    OdpowiedzUsuń
  9. kto wie. dla mnie to jedno gówno -,-

    OdpowiedzUsuń